Byť hra s čísly, nejednalo se o matematiku, ale o výtvarnou výchovu. To když pan učitel zadal žákům šestých tříd a žákům 7. B nakreslit číslice od 1 do 4 a každou přitom jiným způsobem, s jiným pozadím. Děti si musely vystačit s tužkou, pastelkami či fixy. Ne každý odevzdal, ale ti, co ano, mnohdy příjemně překvapily. Zaslány byly krásné nápady, které svědčí o tvořivosti dětí. A o její rozvoj jde při výtvarné výchově především. Jen si pan učitel při hodnocení veškerých prací z výtvarné výchovy uvědomil, co "dospěláci" děti ještě nenaučili. A to je co nejlépe své práce vyfotit, s dobrým nasvícením, ve správné perspektivě, třeba i upravit fotky v nějakém počítačovém programu, aby co nejlépe prezentovaly práci dětí.
Pavel Kos
15.11.2020
Datum akce
15. 11. 2020
Fotogalerie