1.B hádala Vodníkovy hádanky
Alice Janíková
24.01.2025
Jaké hádanky se schovávají u vodníka ve vodě? Že je voda znečištěná, že se v ní mohou nacházet různí živočichové, že nám může chybět? A kde všude se voda nachází? Odpovědi na tyhle otázky hledali naši žáci z 1.B - téma vítali s nadšením, jelikož voda je naší třídě blízká hlavně kvůli našemu želvímu maskotovi Hugovi, který byl dnes velikým tématem.
Preventivní program od Čápa
Lenka Drahá
24.01.2025
V rámci dlouhodobých snah o budování kolektivu a rozvíjení zdravých vztahů ve třídách spolupracuje poradenské centrum naší školy s organizací ČÁP. Obě 5. třídy absovují v zimních měsících preventivní program, který obsahuje 4 dvouhodinová setkání s lektory. Během programu děti zkoumají vztahy ve třídě, vzájemně se poznávají a učí se, jak řešit problematické situace.
Naivní divadlo od sklepa po půdu
Lenka Drahá
24.01.2025
Dostali jsme výjimečnou příležitost prohlédnout si Naivní divadlo od sklepa až po půdu. Nejprve jsme si užili působivé představení: "Hvězdný posel". Představení souviselo s látkou, kterou jsme nedávno probírali v hodinách přírodovědy - s vesmírem.
Ledové královny
Iveta Bínová
24.01.2025
Harmonizační program
Barbora Šimková
24.01.2025
Od prvních tříd naše školní kolektivy navštěvují lektoři nejrůznějších společností, které s našimi žáky pracují na tématech primární prevence. Do 5.B máme naplánovaná čtyři setkání s lektorkami Kačkou a Lenkou z organizace Čáp. Pracujeme společně na respektování, kooperaci, komunikaci nebo zvládání problémů.
Ovčí rouno
Kateřina Kaprasová
24.01.2025
Ve středu 22.1. se děti ze 3.B vydaly vlakem za ovečkami do eko střediska Střevlík. Děti si měly možnost ovce nejen pohladit, ale dozvěděly se mnoho zajímavých informací o jejich chovu a zpracování vlny. Na vlastní kůži si vyzkoušely kolovrátek, česačku i tkaní na tkalcovském stavu. Domu si děti odvezly také malý výrobek z ovčí vlny.
Poznáváme lidské tělo v 1.B
Alice Janíková
24.01.2025
V rámci hodin prvouky se teď prvňáčci seznamují s lidským tělem, proto jsme se rozhodli vyrobit si vlastní postavičky, na kterých si můžeme jednotlivé části ukázat. Ve skupinách žáci obkreslovali svého spolužáka a poté měli za úkol vytvořit postavu s obličejem a s detaily, takže postavičkám nechybí pihy, nehty nebo řasy.
2.B a sněhový tělocvik
Vendula Filipovská
23.01.2025
Než se sněhová nadílka proměnila definitivně v břečku, stihli jsme na poslední chvíli ještě provětrat ježdíky a zkrotit náš kopeček za školou. Za chvíli nás sice vyhnalo mrholení a o manšestru na svahu jsme si mohli nechat jen zdát, ale přesto jsme si užili společnou legraci. Povšimněte si prosím jedinečných jezdeckých stylů našich druháčků.
Letem ptačím světem
Iveta Bínová
23.01.2025
Dramatická výchova
Barbora Šimková
22.01.2025
Dramatickou výchovu zařazujeme průběžně do naší výuky. V 5.B jsme se jí věnovali v tomto týdnu. Ve středu nás čekalo divadelní představení Hvězdný posel v Naivním divadle. V pondělí jsme objevili název divadelního představení. Nechali jsme plynout naši kreativitu a improvizaci a pouze na základě názvu jsme vytvořili smyšlený příběh.