V distanční výuce musí děti trávit hodně času doma. Pohybují se také v kuchyni, když maminka vaří, či jí dokonce pomáhají. Měly tedy jistě možnost pracovat také s moukou, která bývá tak trochu všude a vytváří zajímavé stopy a otisky. V rámci výtvarné výchovy proto dostaly za úkol povýšit obyčejné sypání mouky na tvůrčí proces. Čtvrtku děti vyměnily za plech na pečení, štětcem se jim stalo nádobí z kuchyně a barvou mouka. Pak už jen stačila fantazie, aby se zrodil obraz. Inspirovat se děti mohly tvorbou českého malíře Václava Boštíka, který byl jedním z nejvýraznějších představitelů lyrického proudu české abstrakce. Děti používaly různé způsoby při práci s moukou. Někdo kreslil prstem, jiní sypaly mouku přes síta na položené kuchyňské náčiní, další daly přednost náhodě. V každém případě je překvapující, co lze s takovým materiálem, jako je mouka, vytvářet.
