Barbora Šimková
31.01.2024
Den pololetního vysvědčení jsme prožili netradičně. Dostali jsme se 4.B možnost navštívit knihovnu, kde pro nás připravili zajímavý program s názvem Čtenářské domino. Jednalo se o představení jedné z aktivit, která se snaží udělat čtení pro děti atraktivnější záležitostí a zároveň jim představuje nové neznámé tituly.
Na začátek jsme si vybrali knížku, kterou jsme ještě nečetli a poté jsme si spolu se spolužáky a jejich vybranými knížkami zahráli domino. Hledali jsme jakékoliv podobnosti mezi knížkami. Například barvy, obrázky, v názvu, žánru. Skládali jsme volné asociace, jak nás napadaly.
Následoval další výběr nové knihy, se kterou jsme si mohli zalézt na libovolné místo v dětském oddělení Krajské vědecké knihovny a začíst se do ní. Nakonec jsme si o vybraných knížkách popovídali.
Dnešní návštěva knihovny pro nás, ale byla důležitá i z jiného důvodu. Připravujeme se na třídní kolo recitační soutěže, tak jsme si v knihovně mohli prohlédnou knížky vhodné poezie a mnozí z nás si i vybrali své soutěžní básně.
Ve škole jsme si zahráli deskové hry o nás samotných, rozdali vysvědčení a hurá domů.
Na začátek jsme si vybrali knížku, kterou jsme ještě nečetli a poté jsme si spolu se spolužáky a jejich vybranými knížkami zahráli domino. Hledali jsme jakékoliv podobnosti mezi knížkami. Například barvy, obrázky, v názvu, žánru. Skládali jsme volné asociace, jak nás napadaly.
Následoval další výběr nové knihy, se kterou jsme si mohli zalézt na libovolné místo v dětském oddělení Krajské vědecké knihovny a začíst se do ní. Nakonec jsme si o vybraných knížkách popovídali.
Dnešní návštěva knihovny pro nás, ale byla důležitá i z jiného důvodu. Připravujeme se na třídní kolo recitační soutěže, tak jsme si v knihovně mohli prohlédnou knížky vhodné poezie a mnozí z nás si i vybrali své soutěžní básně.
Ve škole jsme si zahráli deskové hry o nás samotných, rozdali vysvědčení a hurá domů.