Marek Bürger
23.11.2021
Po prvním cyklu tematických lekcí z humanitních a přírodovědných oblastí nadešla závěrečná fáze, kdy si žáci třetího trojročí vybrali téma, jež v následujících 3 týdnech zpracují v podobě Velkého projektu. V rámci výsledné kvality zároveň dbají na mnoho parametrů, například stěžejní využití knižních zdrojů, jejich citace, splňovat normu textového/psaného dokumentu či si sjednávat schůzky konzultací s garantem projektu.
A témata? Jsou opravdu pestrá, posuďte sami: Stanfordský experiment, Děti v terezínském ghettu, Ekologie plýtvání jídla a pití, Radioaktivita a její účinky, Elektrárny v ČR, Svalová dystrofie, A. Hitler v letech 1923-33,...
Tyto projekty budou žáci ve finální fázi prezentovat v tzv. konferenčním týdnu, a to všem svým spolužákům i průvodcům.
Na fotografii můžete vidět absolutní pracovní soustředění v obležení knih.
A témata? Jsou opravdu pestrá, posuďte sami: Stanfordský experiment, Děti v terezínském ghettu, Ekologie plýtvání jídla a pití, Radioaktivita a její účinky, Elektrárny v ČR, Svalová dystrofie, A. Hitler v letech 1923-33,...
Tyto projekty budou žáci ve finální fázi prezentovat v tzv. konferenčním týdnu, a to všem svým spolužákům i průvodcům.
Na fotografii můžete vidět absolutní pracovní soustředění v obležení knih.