Marek Bürger
17.04.2024
Robot? Ozobot? Aréna? Programování? Ano, to vše lze zakomponovat do hodin informatiky. Děti z druhého trojročí si tak v dlouhodobém projektu vyzkoušely, jak si lze s pomocí fantazie, barevných kódů i s programovacím nástrojem vytvořit svůj vlastní svět, v němž byly jeho architekty.
Programovat mohly jak na iPadech, tak i na klasických počítačích, případně stačí i obyčejné barevné fixy. Ozoboti posléze dokážou dělat nejen "cool triky", ale také sofistikovanější úkony prostřednictvím komplexního řešení v rámci prostředí OzoBlockly.
Programovat mohly jak na iPadech, tak i na klasických počítačích, případně stačí i obyčejné barevné fixy. Ozoboti posléze dokážou dělat nejen "cool triky", ale také sofistikovanější úkony prostřednictvím komplexního řešení v rámci prostředí OzoBlockly.