Lenka Drahá
15.09.2024
Tři žáci loňské 4.A si během května a června společně připravovali pro své spolužáky hravé opakování z ČJ, M, VL, PŘV a AJ. Pracovali pravidelně na školních tabletech. Snažili se vymyslet a převést do grafické podoby takové úkoly, které by bavily i je samotné. Už je tu 5. ročník a 13.9. přišel den, na který se připravovali. Samostatně vedli dvě vyučovací hodiny. Vysvětlovali zadání, kontrolovali průběh práce, motivovali, opravovali a radili. Vyučování bylo rozmanité, zajímavé a poměrně náročné, vždyť prázdniny mnoho z probíraného učiva poněkud zamlžily. Naštěstí existoval i systém vstřícných nápověd.
Spolužáci úspěšný projekt ocenili potleskem. A co na roli učitele řekli tři hlavní aktéři? Jáchym a Luky byli překvapeni, jak rušné okamžiky prožili, když se k nim současně dostavilo mnoho skupin s hotovou prací a každý toužil vidět své opravené výsledky. Prý to bylo horší, než si uměli představit. Anetka naopak řekla, že všechno čekala náročnější. Děkujeme trojici za jejich práci. Další zájemci o roli pedagoga už se hlásí.
Spolužáci úspěšný projekt ocenili potleskem. A co na roli učitele řekli tři hlavní aktéři? Jáchym a Luky byli překvapeni, jak rušné okamžiky prožili, když se k nim současně dostavilo mnoho skupin s hotovou prací a každý toužil vidět své opravené výsledky. Prý to bylo horší, než si uměli představit. Anetka naopak řekla, že všechno čekala náročnější. Děkujeme trojici za jejich práci. Další zájemci o roli pedagoga už se hlásí.